🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳
terug
Je hebt er al eentje, held
VERDIEND
Vibe
Vrijmibo-alfamannetje
75
/100
🍺

Je hebt er al eentje, held

De jury zegt

Maat, je staat letterlijk al met een Heineken in je hand, sigaret in je mond, rode zonnebril op, JBL-speaker op de stoep — en dan vraag je of je een biertje hebt verdiend? Je hebt niet gewacht op toestemming en dat respecteer ik. Vrijdagmiddagborrel aan de gracht bij het kantoor, de hele tech-bro-crew achter je. Dit is geen vraag, dit is een mededeling.

screenshot dit en post 'm. of niet. de jury zit niet te wachten.
🍪

We gebruiken Google Analytics om te zien hoeveel mensen langskomen. Niet persoonlijk, wel handig. Akkoord?