“Jullie staan daar als twee verdwaalde otter die weigeren naar binnen te gaan. Regen? Boeit niet. Gracht? Check. Biertjes al in de hand? Dubbel check. De vraag 'heb ik een biertje verdiend' is een beetje laat als je al halverwege je Grolsch zit. Maar het feit dat jullie bij dit kutweertje gewoon buiten blijven zuipen verdient respect.”
We gebruiken Google Analytics om te zien hoeveel mensen langskomen. Niet persoonlijk, wel handig. Akkoord?