🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳
terug
Je hebt er al eentje in je hand
VERDIEND
Vibe
festivalgrijns
78
/100
🍺

Je hebt er al eentje in je hand

De jury zegt

Maat, je staat met een Heineken in je klauwen op wat eruitziet als een vet buitenfestival bij de Fabrique des Lumières, en je vraagt mij of je een biertje verdiend hebt? Die grijns zegt genoeg — je bent al drie biertjes verder dan je toegeeft. DJ op een geel busje, dreigende wolken die je niks kunnen schelen, en een menigte waar je duidelijk lekker in opgaat. Dit is gewoon een prima festivaldag.

screenshot dit en post 'm. of niet. de jury zit niet te wachten.
🍪

We gebruiken Google Analytics om te zien hoeveel mensen langskomen. Niet persoonlijk, wel handig. Akkoord?