🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳🍺🎉🔥💛🥳
terug
Eredivisie-emotie op de staantribune, held
VERDIEND
Vibe
stadionzon, staantribune-trots
80
/100
🍺

Eredivisie-emotie op de staantribune, held

De jury zegt

Lekker man, zaterdagmiddag op de tribune bij wat FC Emmen lijkt te zijn — 1-0 voor, zonnetje erbij, staantribune vol. Dit is waar het Nederlands voetbalhart klopt. Die gozer met z'n zwarte pet en armen over elkaar staat er alsof hij persoonlijk de defensie coacht. Het enige wat ontbreekt is het bier al IN je hand in plaats van dat je het hier nog moet komen verdienen.

screenshot dit en post 'm. of niet. de jury zit niet te wachten.
🍪

We gebruiken Google Analytics om te zien hoeveel mensen langskomen. Niet persoonlijk, wel handig. Akkoord?