“Champions League op Ziggo Sport, lekker Bayern-PSG kijken vanuit je luie stoel met een cactusje als enige gezelschap. Je hebt letterlijk niks gedaan behalve ademhalen en af en toe 'scheids!' roepen naar je televisie. Die 4-5 aggregate is spannender dan alles wat jij vandaag hebt gepresteerd. Het enige dat hier harder werkt dan jij is de afstandsbediening.”
We gebruiken Google Analytics om te zien hoeveel mensen langskomen. Niet persoonlijk, wel handig. Akkoord?